„Blec Fraidei”


Noaptea trecuta a fost Black Friday, o alta chestie furata de la altii. Cum am imprumutat toate chestiile inutile era normal sa mai luam una si asa suntem taram de dezvoltare al prostiilor. Black Friday reprezinta o seara in care toate preturile la electrice, electrocasnice, IT, telefoane si tot ce mai exista scad considerabil. NOT!

Scad considerabil poate doar pentru angajatii de la marketing si PR care cu cateva saptamani inainte de marea vinere anunta bomba ce face din Romania si nu numai un haos. Lipsa de informare a clientilor duce la mari escrocherii. O simpla escrocherie se prezinta cam asa si este usor de descoperit. Sa zicem ca un telefon costa 1000 lei pret in magazin. Cu doua trei saptamani inainte de black friday companiile ridica pretul undeva la 1300-1400lei pentru acelasi model de telefon fara ca viitorii clienti sa sesizeze pentru ca marirea de pret nu se anunta. In vinerea mare printr-o minune pretul vechi care acum era 1300-1400 in functie de magazin este redus la cel initial adica 1000. Prostia omului care este? Clientul prin prisma de bun cumparator nu sta sa gandeasca. Vede taiat cu rosu fost prest si actualul scris cat capul crede ca Dumnezeu l-a atins pe frunte si este binecuvantat.

Neinformarea omului de rand aduce astfel vanzari de milioane de euro in cateva ore pentru magazinele de profil, astfel ei scapa de produse cu pret normal insa ” promotionale „. Mare majoritate dintre cumparatori nu vor gasi nicio greseala in poza urmatoare, pentru ca Black Friday este tot una cu Blec Fraidei atat timp cat este oferta!
1012766_641171689258851_1377276161_n

8 comentarii la “„Blec Fraidei”

  1. Buna, Marius!

    Nu stiu de ce ai fost atat de radical cu verdictul cum ca la noi nu exista reduceri de Black Friday. Eu unul am asteptata aceasta zi de ceva timp si voiam sa imi cumpar o tableta si un smart tv. Am tot urmarit preturile si chiar au fost reduse (unele) produse pe bune. iPad mini-ul a variat toata luna in jurul a 1400-1500 de RON si cel mai ieftin magazin (un magazin GSM din Bucuresti) il da cu 1200 (dar nu beneficiez de service la mine in oras si asta nu-mi convine) si de Black Friday l-am luat cu 999 de la eMag. Un al doilea exemplu de reducere reala ar fi Nexus 7 generatia 1 de 16 GB la 600 de RON. Nici pe Amazon nu a fost redus atat de mult 🙂 Si evoMag-ul a avut reduceri frumoase si Media Galaxy-ul a redus un smartTV de 81 la 999 si nu gasesti pe piata in zi normala sub 1500…

  2. Felicitari pentru articol !
    Cei ” incriminati ” in articolul de fata
    Tot timpul vor fi ofensati
    Ca le-ai demascat prostia
    Ba chiar si lacomia !!!
    O duminica frumoasa !
    Aliosa.

    • N-am facut nimic iesit din comun, poate doar am spus unele lucruri. Ieri am fost in noul Mall din Galati deschis pe 21 noiembrie. Am ramas masca, cand am vazut cati oameni pot cumpara lucruri inutile. Deci erau cozi la case cu carucioare pline de plasme, laptop-uri, table… pe langa astea se plang toti ca n-au apa calda si caldura in casa. Oare cati dintre cei din Mall sunt la zi cu intretinerea si au caldura si apa calda? Cati???

Lasă un răspuns

