Cadoul


Am fost la tara! O zona in care linistea inca mai domneste cu toate ca multi doresc sa „agite” spiritele si pe acolo. Cu toate astea in timpul zilei a fost cam racoare nu zic de inceputul serii cand aproape era ger si trebuie sa asteptam dimineata sa ne incalzeaza soarele, insa dimineata…
De dimineata cand am iesit in curte a primit un cadou, zic cadou pentru ca astazi implinesc patru ani de relatie cu a mea iubita frumoasa si am simtit ca asta este primul dar. A nins! Subtirel ce-i drept insa asa cat sa ne amintim ca sarbatorile nu-s departe cu toate ca reclama cu Mos Craciun e tinuta la dospit sau ceva de genul.
Nu puteam sa nu impartasesc si cu voi prima zapada din Galati, sau ca eu eram la tara din judetul Galati!
Awesome!

Această prezentare necesită JavaScript.

10 comentarii la “Cadoul

  1. Fatăăăă … Tu eşti întreg la minte ??? În 4 ani de relaţie nu ai primit niciun cadou de ai ajuns, bietul de tine să crezi c-o naşparlie de ninsoare e vreun cadou de soi ? 😯 Vai, vai …

Lasă un răspuns

