O iluzie


De pe centura lui Saturn,
Privesc planeta şi-i văd cum pregătesc un tun
Să lase deşertul într-un praf haotic şi nebun
Pădurile să ardă, animalele să fie scrum

Din locuşorul meu văd răutatea
Oameni falşi întinzându-ţi mâna oferind dreptatea
Zâmbindu-ţi amical, măştile îşi joacă rolul exemplar
Toţi urlă după ce au cunoscut omul hilar

Frumuseţea planetei o mai văd acum de sus
Stau cu picioarele în hău sufletul e şi el sus pus
Gândirea liberă n-a fost niciodată cum ni s-a spus
Când oare voi putea să mai cobor?

Să văd ţăranii săpându-şi curatul lor ogor
Sfinţite oase de animale linse de sobor
Tărâm blestemat România-i horror
Să fie totul o iluzie şi eu acum să cobor?

Subtil extras din realitate
Se simte lipsa acută de demnitate
Visam din zori în seară la celebritate
Toţi sunt draci cu fete necurate

Sunt rău şi mulţi mi-o spun
Nu ştiu ei că nu vreau eticheta şi tutun
E-o stare mai aparte de exprimare
Câinele moare de drum lung, prostul de a mea nepăsare

Că inima îmi ascunde un zăcământ
De vreo zece volume şi foi să vând
Să rămână visul românesc neîmplinit
Romanii au iniţiativa dar au cam adormit

Pot eu acum să mă deosebesc?
Când în societate n-am loc să vorbesc
Mi-a rămas doar să scriu fiecare stare
Fie ce-o fi mâine cu siguranţă va fi soare

Dimineţi hilare cu urlete de maidanezi
Treci prin filtre tot ce vezi
Să negi nu-i decât un semn de întrebare
Oare dacă-s bune de ce dispar în noapte?

Vreau liniştea de pe Saturn în casa mea
Unde sunt eu cu ea, doi oameni liniştea
Să simt că fac doar ce e bine
După moarte să-mi mulţumească, că am schimbat-o în bine

Şi-mi vine să alerg spre nicăieri
Să nu mă abat de la drum cum am făcut-o ieri
Să aud ciripitul mierlei ce am hrănit-o ierni
Trei flori de colţ să le dau în dar frumoasei

Că poate nu gândesc eu pozitiv şi poate,
Că astfel lumea să înţeleagă negativ
Că sunt în Evul Mediu şi ţi se înfig cuţite în spate
Brusc din visare m-am trezit, a fost un joc fictiv.

Lasă un răspuns

