Soare


Buna dimineata soare! O zi frumoasa de iarna! In urma cu doua zile nebunia Mosului a pus stapanire pe Romania, toti isi pozau ghetele in care aveau portocale si iz de sosete nespalate, toti erau „true”…pff pe drept erau de prost gust, farmecul unei sarbatori a fost prost inteles si prost transmis.

Nu trebuie sa critic eu mentalitatea omului, trebuie doar sa-mi construiec un iglu de protectie. Protectia vine dimineata din soare. Cu toate ca se anunta ninsori abundente la munte si strazi inchise, trafic ingreunat, la Galati, azi este o zi superba. Adevarul este ca frigul pisca putin asa din noi insa e placut, daca vrei vara, vrei primavara, vrei natura sa renasca trebuie sa trecem prin combinatia de anotimpuri.

Soarele asta ma indeamna sa ma plimb azi 😀 . E prea frumos sa dau la o parte ziua asta frumoasa. -1 grad si soarele mi-a invadat camera, iubita mea hai sa zburam peste crestele muntilor inzapeziti, sa plutim peste nori, sa dansam o hora cu soarele. Acest mos ce ne pune zilnic in suflete lumina si stare de bine.

6 comentarii la “Soare

      • Ba am cont , altfel nu exista 😀 😀 😀 Dar nu am stat sa bag in seama si nici nu am stat pe facebook sa caut dupa chitibusuri 😀 😀 😀 Am ignorat,ca sa ma exprim plastic…. 😛
        Si eu am postat , pe blog , ce ne-a adus Mos Nicolae! 😉

      • Una e sa simti farmecul si fericirea celor din jur (a familiei in special) cand le oferi un cadou si alta e sa fii prost de bubui sa postezi doar prostii… Nu stiu cum sunteti dvs insa eu nu suport generatia asta cretina ce vine

      • 😀 Pai ….ai dreptate , intr-un fel… 😀 Dar sti cum este , nu sunt doua degete la o mana la fel , dar-mi-te doi oameni 😀 😀 😀 Insa cum omul este animal de turma , copia si imitarea fac parte integranta , genetic , din caraterul uman.Insa ca sa poti face parte din turma asta si sa fi aceeptat si nu marginalizat , trebuie minte deschisa si mers cu valul,de cele mai multe ori. 😀 Bineinteles , exista „modele” tesute pe marginea fiecarei stante in parte , dar eu scriu aici la modul extrem de general. 😀

Lasă un răspuns

