Am inteles cum e si cu blog-ul!


Am undeva la 1 an si cateva luni de cand am blogul. La inceput nu stiam mare lucru si nici acum nu stiu cu ce se mananca treaba asta cu blog. In fine, problema mea si ce ma enerveaza cel mai tare este simplul fapt ca si aici ca pe orice alt site lumea se cam pupa, si nu pe obraz.

Stii cum e pe blog? Daca scri un articol despre fete, dragoste, ce fac baietii, cum sa iubesti, zece moduri de a face dragoste, 6 orgasme pe noapte si multe alte cacaturi ce n-au legatura de niciun fel cu esenta blogului esti apreciat si ai vizite. Daca prin prostie si necunostinta de cauza te mananca mana sa postezi ceva legat de tara, mitinguri, revolte, furturi, partide politice, media s.a.m.d nu trece nici dracul pe la tine ce sa mai zic de dezbaterea problemei.

Ce m-a enervat sau poate nu m-a enervat si doar mi-a ridicat un semn de intrebare a fost faptul ca nu de mult am comentat undeva ceva legat de comunitatea gay (nu-s de acord cu casniciile intre persoane de acelasi sex si mai mult ca doua persoane de acelasi sex sa adopte copii) si uite cum explicam ca treaba cu baieti pe baieti nu-i chiar ok, a venit o persoana si mi-a dat repede peste nas cum ca ” Vrei sa stea copiii doar in orfelinate?” Pai, crezi ca daca adopta doua cupluri de gay trei copii s-a rezolvat problema? Trei copilasi sa creasca printre saruturi pe mustati si lins pe coapse e chiar ok, asta vrem noi de la omenire indoctrinare cu diferite scursuri de relatii…FUCK, m-am enervat!
Nu m-a enervat faptul ca poate persoana era sau are cunostinte cu apucaturi dintr-o bucata, ci modul in care mi-a sarit in cap. Ce reiese de aici? Ca si pe paginile blogurilor ca in orice activitate in tara asta daca nu pupi nu esti pupat.

Enjoy!

49 comentarii la “Am inteles cum e si cu blog-ul!

    • Ca un copil ajuns la maturitate cand vezi copii de azi ca au ce tu n-ai avut inca ti se umezesc ochii asa si cu postarile pentru vizitatori.
      Multi posteaza ce e de audienta pentru ca au Adsense pe blog si au nevoie de click-uri sa-si ia banutii. Totul este o afacere

      • Tu câştigi bani pentru că îţi eu blogul şi mai las câte un comentariu? Nici eu. Şi nu mă interesează asta şi nici nu am de gând să scriu la comanda pentru bani de un pachet de ţigări. Banii ăia foarte mulţi merg la bloggerii cunoscuţi, din rândul „vedetelor” dacăvrei. aşa că eu scriu fix cum şi ce am chef şi dacă azi nu trece nimeni pe blogul meu nu înseamnă câ mâine pierd contracte importante. Asta înseamnă că scriu de drag şi nu pentru trafic. Şi ca mine sunt toţi cei pe care îi citesc eu.

      • Pai aveti dreptate intr-un fel insa ce nu ati inteles e ca nici eu nu scriu pentru bani adica eu nici nu scriu pentru ca asta nu e chiar un blog e asa ceva de plictiseala insa sunt multi care fac „bani” din blog…adica fac mai mult incearca si atrag oameni slabi de partea lor iar daca zici ceva iti sar in cap

        Am vazut bloggeri care fac bani din blog si au o tematica strict bazata pe sex, fete, baieti si tot ce leaga doi oameni, de ce? pentru asta prindre.

        Cat despre mine nu-mi pasa daca intra cineva sa ma citeasca sau sa vada daca mai traiesc… eu va citesc pe voi, o mana de oameni putini si buni

      • Marius, mi se pare mie sau îmi vorbeşti cu „dumneavoastră”? Dacă „aţi înţeles” se referă la noi, cei care te citim, e ok, m-am liniştit, dacă nu… te rog să îşi revizuieşti comportamentul că intru în depresie 😀 😀 😀
        Ştiu că nu pentru bani faci ceea ce faci pe blog, ştiu că sunt mulţi cei care se complac pentru doi lei dar cumva ai făcut o paralelă nefericită, eu una am înţeles că ai o direcţie fixă. Dar e posibil să fi înţeles greşit…. şi îmi cer scuze 😉

  1. …dragul meu fii mandru ca faci parte dintre cei pe care inca nu i-a atacat …..nebunia …Ce se intampla cu noi ? Suntem atacati acolo unde trebuie direct la radacini . Suntem cativa insa existam si noi vom roade radacina lor , cu siguranta . Important este sa nu ne lasam fraieriti .

  2. Parafrazand „celebra” expresia „Nu ai feisbuc ,nu existi” , ete ca acum iti scriu tie , Marius draga :”Ai blog , existi!” 😀
    Ce te-ai basicat asa? Huh? 😆 Aia e si ideea de blog : schimb de pareri si opinii…nu stiai? Ma gandesc ca cine are blog si scrie , stie clar ca nu poti face cumul unisens de idei si opinii…. 😀
    Haide , nu mai fi suparat! Doar sti ca poti face blogul privat si moderat.Insa daca vrei sa fi citit , accepta provocarea de a primi „in casa ta” pe toata lumea , buni sau ne-buni….
    Si cum tu ai dreptul la o opinie exprimata intr-un comentariu , cine te-a combatut si-a exprimat , de asemenea , opinia. Poate si persoana aceea s-a enervat ca si tine , neplacandu-i comentariul tau! 😛 😀 😉
    Nu mai pune la inima…nu merita! Parole! 🙂

  3. …dacă asta vinde, din păcate… chiar şi pe bloguri… Referitor, la părerea despre gay sunt oarecum de acord cu tine! Şi toţi avem dreptul la o părere, nu ar trebui să ne sară nimeni în cap pentru asta!

  4. Marius, asa cum in lumea asta exista oameni buni si persoane mai putin bune, la fel este si in blogosfera. Nu stii vorba aia ca „scopul scuza mijloacele”? Unii au blog pentru a face bani, iar altii scriu pentru ca le place.>:D<

  5. Partea nasoală pe net, deci şi pe blog, este că sunt persoane care nu îşi dau numele real, ci îşi aleg un pseudonim, iar apoi, sub masca anonimatului, aruncă cu noroi în cei care nu sunt de acord cu ei.
    Deci, prima regulă în bloggerit e ferirea de chestiuni politice.

Lasă un răspuns

