Am spus


Trece timpul ăsta ca nebunul
Văd sfârşitul de unde începe drumul
Şi iarnă din balcon privesc pe Dunăre
Privesc în gol, sunt oameni ce fac doar spume

Scriu mult dar apreciat puţin
Că spun ce simt nu cum să fie fin
Steluţe argintii în bradul de Crăciun
Ne minţim mereu şi nu vreau să fiu un om mai bun

Ticăit de ceas în miez de noapte
Anunţă sărăcie, hoţi, mândrie, cuţite aruncate-n spate
N-ai ce să faci că eşti prea mic
De aia m-am apucat de scris

Să-ţi spun că nu tot ce zboară se mănâncă?
Că vânătorul n-are glonţ pe ţeava să o prindă
Dai repede din mâini în mijlocul lacului?
Prostia ta de-o viaţă ţi-acoperă şi nasul

Că-i 2013 şi nu ştim bunele maniere
Copii retarzi, adolescenţi şi unde-s doamnele mele?
Că ne-am modernizat cam prea rapid
Apropo ce mai face Campioana FC Rapid?

În toate astea de mai sus
Am spus direct ce toţi vedem
Dunărea mea jegoasă sculptată de Brâncuşi
Mii de „credincioşi” închinându-se la un Totem

2 comentarii la “Am spus

Lasă un răspuns

