Gandul de la miezul noptii!


Gandul de la miezul noptii este calea spre necunoscut, calea din negrul apasator al noptii, spre un drum mlastinos din Romania. Arunc ancora repede si sper sa poposesc mult aici, sa dezleg calul si sa dau o tura pe campia asta, cutreier repede cele noua planete si gasesc oameni ca mine ce au migrat intr-o liniste.

Noaptea asta vrea sa visez! Vreau ca necunoscutul sa devina o mica parte din trecut. Un trecut ce cu beton de calitate l-am ascuns si peste am pictat un soare si ceva iarba. Oamenii din galaxie sunt acum in jurul meu si citesc toti in acelasi timp citate cretine, vor sa vada cum turbez. Cred ei ca inchisoarea „libera” pune stapanire mai bine in miezul noptii! In lungul drum spre mine am intalnit caractere mai multe ca intr-un joc in retea, am gasit fete ascunse sub masti, gaseste fata curata si plina de zambete chiar daca culoarea mastii anunta o noapte lunga plina de nepravazut.

N-ai inteles nimic? Nu-i problema pot continua pana in zori, insa o fac cu mine, tehnoredactez pe mine. Voi acum ar fi cazul sa visati, visati ca totul este frumos

Lasă un răspuns

