Turma umana


Suntem multi dar tot multi n-au nicio treba cu viata. Nu inteleg cum vrem noi sa iesim din hazna cand mentalul majoritatii ne arunca acolo. Sincer NICIODATA Romania nu va fi o tara civilizata. De ce? Pentru ca parintii isi cresc copiii in modul lor de gandire, un mod primitiv strict legat de doua aspecte ale vietii. Unul nunta, doi loc de munca (nu conteaza ca-ti da 4 mil pe luna). Nu vedem mai departe de coada de la semafor unde injuram si cunoastem atatea mame, nu ne SCHIMBAM pe noi inainte de a schimba ANTURAJUL. Offff, cate mai sunt de zic insa mereu cand scriu ceva pe blog am impresia ca ma repet si degeaba zic.

Daca cinci oameni citesc acest mesaj vor zice cu siguranta ca-s nebun. De ce sa nu fie ceva ce place tuturor. O manea, o samanta, o bere, o „smecherie” de cartier… Nicidecum sa avem puterea sa zicem NU. Sincer incerc sa ies din turma… Oaia asta nu poate schimba lumea insa universul lui e BESTIAL DE FRUMOS. Din pacate sunt putini cu ochii mari deschisi si nu cu ochii in icoane si pupatul mainilor si lasarea fruntii spre fata sa te unga cu ulei. De ce sar din lac in put? Pentru ca orice lucrul are legatura cu altul si uite asa piramida prostiei. Oare daca taiem de pe lista un lucru incet incet cade piramida? Da` cu cine frate?!

31 comentarii la “Turma umana

      • Eh… dacă ai şti cum gândeşte sora mea… şi uimitor am fost crescute de aceiaşi părinţi(!!!) care sunt ceva mai deschişi la minte decât ea… Chiar ai fi uimit să vezi mentalitatea ei de fată de 21 de ani, cu studii… Nu ştiu de unde o are dar mă uimeşte zilnic!

      • Sigur, stai liniştit! E exact ce ai spus şi tu cu căsătoritul (cât mai devreme, nu cumva să ai mai mult de o o relaţie) şi cu angajatul…

      • trist. Chiar nu inteleg chestia cu nunta. De ce sa ma duc cu una sau cu unul intr-un restaurant unde adun „familia” pe care n-am sunat-o niciodat in viata mea sau pe care nici nu-i cunosc sa-mi dea bani si cadouri pentru simplul fapt ca o iubesc sau il iubesc. Nu mai bine daca suntem doi si formam o familie sa ne gandim si sa facem ceva in legatura cu viitorul si nu cu circul… Cat despre munca de pomana. Aici alta Marie cu aceeasi palarie. Nu ma duc la munca unde sunt sclav. La munca imi dezvolt calitatile, gandirea si altele nu ma cataloga somalez.

  1. NU eşti nebun, ci dezamăgit. Ai dreptate, nu se va schimba degrabă ceva în România. Vorbeam într-o zi cu tatăl meu, despre una despre alta, că deh!, este trecut prin multe, ştie multe, este la curent cu tot ce mişcă şi mi-a spus următoarele cuvinte: în ţara noastră nu se va schimba nimic, decât după ce se vor petrece încă trei generaţii de acum înainte, dar fără generaţia noastră! Ce zici??!!

  2. Cred că-s al şaselea care citesc fiindcă mie nu-mi pari nebun. 😆
    No, e firesc să fii dezamăgit şi până la un punct atitudinea ta este de înţeles. Eu unul însă chiar nu am ce să îmi reproşez. Atât cum şi cât pot încerc să nu fac parte din acel soi de turmă. Şi ca mine mai sunt, să ştii.

  3. faptul ca gandim sau vedem lucrurile diferit nu ar trebui sa ne arunce in tabere adverse
    e ok, asta consideri tu ca e normal, traieste in normalitatea ta
    nu trebuie sa te alaturi turmei daca nu simti ca faci parte din ea
    Vorba lui Dan până la un punct atitudinea ta este de înţeles si nu-mi pari nebun 🙂

Lasă un răspuns

