Va urez un Craciun Fericit!


Dragii mosului, nu stiu ce va doreati voi insa eu va urez sa aveti cele mai frumoase sarbatori de iarna de pana acum si multa iubire pentru a invinge orice obstacol. Daca as putea v-as enumera pe toti insa tare imi este ca omit pe cineva.
Oameni speciali cu idee care mai de care mai geniale, oameni pe care i-am intalnit pe blog, care ati comentat articolele mele, mi-ati vizitat blogul, cu care am ras, cu care m-am „impuns”, de la care am invatat ca aici suntem toti de o varsta si nu prea merge sa te adresezi cu dvs (nu-i asa domnule DAN ), pentru toti cele mai calde imbratisari si ganduri bune.

Cu totii meritam putina liniste si un loc in care sa simtim ca viata are si partile bune. Uite locul acela spre sa-l intalniti cu totii unde sa stati langa cei dragi, sa va incarcati bateriile si in anul 2014 sa fiti pregatiti de bloggerit :).

Multa sanatate si un CRACIUN FERICIT!
coltisorderai.blogspot.ro

28 comentarii la “Va urez un Craciun Fericit!

  1. Să te viziteze Moș Crăciun în fiecare dintre zilele anului! Să-ți aducă un sac imens de fericire, mai multă decât ți-ai fi imaginat vreodată că poți primi! Am zis! 🙂

Lasă un răspuns

