Bat…


Bat norii să reverse fericire
Strig prin apus spre infinit
Cutreierând prin galaxii caut o adăugire
Să-mi retuşeze chipul ciobit

Bat marea cenuşie şi nervoasă
Vreau totul sadic precum ieri
Plajă golaşă e-o iluzie greţoasă
Bătând din palme nu primeşti ce ceri

Bat soarele să nu mă ardă
Vreau inima să mi-o mai văd curată
Plecat cu gândul peste raze
Trec prin tine, atârn prin case

Bat munţii ăştia dezbrăcaţi
Plămânii negri-mi sunt tociţi
Prielnic pomi am tot sădit
Vrednicul roman ia cam caftit

Bat oraşul zgomotos
Vreau cuşcă pentru câinie, pâine, os
Să urle cromatic străzile pustii
Prin parc să mă agaţe parfumul ce-l voi şti

Bat oameni ce nu sunt oameni
Pramatii, lighioane, schelete şi tomberoane
Scuipând mereu îşi strâng bani
Deşert la ei şi eu îmi ud floarea

Bat conducători mascaţi
Legi bine ambalate pentru manifestanţi
Scursuri de informaţie secretă
Scursuri sunt toţi în aceeaşi toaletă

Bat părinţi beţivi ce au uitat
Că pruncul creşte neîncetat
Lasă urme în conştiinţa şi doare
Semnele copilăriei nu se spală în Canoane

Bat preoţi hoţi şi prefăcuţi
Ce pentru conturi fură suflete
Mă lupt cu Morile de Vânt şi toţi sunt tonţi
Îşi vând sufletele fără scrupule

Nu sunt violent şi-ţi mulţumesc
Că pot să scriu mă liniştesc
Ideile rele le calmez
Prin vers încerc să emigrez.

Lasă un răspuns

