Trist prin ceata


La meteo ca de fiecare data ne sperie ca ceva se intampla. E normal sa se intample fenomene ale naturi atat timp cat interactionam cu ea si o cam maltratam. Afara este o ceata de o cam tai si iti faci usita ca in desenele animate. Pe mine nu ma afecteaza insa nu stiu cum se descurca soferii. Deci atentie si iar atentie!

Afara e vremea aia tipic englezeasca, cu cerul plangand usor si atmosfera sumbra de imormantare din filmele americane si poate putin suspans din actiunile mafiei din Serbia. Amuzant? Nu prea insa mie unul imi place. E asa ceva ce nu te lasa sa fugi din lumea asta. Te tine legat chiar daca tu esti liber (cica). Am savurat un ceai fierbinte la balcon si tot ce am vazut a fost ceasca din fata mea… Am fost extrem de bucuros sa nu mai vad maidanezii ce au inceput sa se stranga pe langa bloc din ce in ce mai multi de cand vecina mea draga de la etajul 1 a inceput sa le arunce hrana pe geam (cretina) 👿 . N-am mai vazut sacii de gunoi aruncati printre masini si intinsi toata parcarea de caini, n-am mai vazut jegul de pe cladirile gri stil comunist…stai sa mai savurez putin ceai… 😳

As vrea sa fie ceata mereu sa nu-mi mai sara in ochi nepasarea si nesimtirea oamenilor. Putini sunt oameni si aceea ca si mine nu vor fi tristi prin ceata ci din contra se vor bucura de draperiile trase de natura. Stiti ce ar zice un batran acum: „Copile nu iesi pe afara ca ceata asta aduce boli” interesant insa am trecut de perioada in care Mos Craciun exista acum si el ca si noi priveste cu ochii incetosati prin lume…

Frumos insa pacat de oameni!

6 comentarii la “Trist prin ceata

Lasă un răspuns

