Peştera vieţii


Mă simt pierdut prin peştera vieţii şi felinarul ăsta mă lasă pagubă. Gazul vieţii puţin mai pâlpâie şi flacăra este ştearsă. Găsesc utile nişte pietre ce le agit isteric spre pereţii peşterii. Nimic pictat pe aici să-mi coloreze viaţa, nici măcar o zgârietură rupestră să-mi agite irisul… nimic. Spaţiu închis şi negru precum ziua de azi, ziua mea: (. E trist să fii singur printre pietre şi tot la fel de singur printre fire de praf uitate şi casele unor păianjeni ce mă agata romantic de părul de pe cap.

Păşesc golaş prin praful negru ce îmi atinge gleznele, şi simt printre degete cristalele nisipului cum mă rănesc uşor dar sigur… cutreier… felinarul a murit şi am uitat să menţionez că pe el notasem SPERANŢĂ. Deci uite aşa moare speranţă. Arunc felinarul şi aud cu sticlă se sparge de o piatră, ceva gaz rămas îmi inundă nările. Să fie asta sfârşitul? Nu mi-e teamă! HA HA, trec şi peste nisipul ce mi-a rupt pielea dintre degete… cutreier… nimic şi nimic. Nu văd calea de ieşire, totul încă este negru şi niciun sunet. Probabil acum sunt picturi dar nu le mai pot vedea. E crunt şi acum simt şi frigul.

Cât de lungi pot fi canalele acestei peşteri? Să găsesc dintr-o dată fără felinar şi fără SPERANŢĂ o ieşire spre un tărâm de basm? Neah! Slabe şanse să schimbe ceva firul tragic al povestioarei. Sunt rănit fizic, psihic, moral şi toate cele însă mai am câte o zvâcnire. Mă mai împiedic, mă mai lovesc însă tot continui să merg. Îmi simt respiraţia în faţă şi n-am timp să gândesc ce urmează că simt deodată o lovitură exact în mijlocul frunţii şi uite-mă cum cad. Deja mi-e somn, mă strâng uşor într-o formă de bumerang şi tot ce vreau e să dorm puţin. Sper să visez cum găsesc un felinar şi încotro ieşirea. Linişte, vreau să dorm

4 comentarii la “Peştera vieţii

  1. La mulți ani !, Mariuseeee… !!! Să trăiești cât o fi necesar pentru ați vedea împlinite și cele mai îndrăznețe vise, să fii iubit și fericit ! 😛

  2. Deși cu întârziere, La mulți ani ! Îți doresc o viață bună, cu mult optimism ! Ești prea tânăr ca să simți așa cum ai scris.

Lasă un răspuns

