Noaptea


Noaptea asta vreau să vorbesc despre mine,
Ce se afla, ce se ştie şi ce va să fie
Uite-mă, privind prin străzi goale
E noapte, maidanezii caută pradă moale,
Prin ochii mei se filtrează doar drame
Mi-e rău, strâng în palme lame

Mă privesc des în oglindă
Şi nu văd nimic în bine
Noaptea îmi spune că aş putea atârna de-o grindă
Toţi îmi vor binele, cine?
Acum că e negru şi din când în când falşi
Trebuie să alerg să rup şapte perechi de adidaşi

Noaptea asta creierul iar mi-e razna
Ai putea spune că totu-i rezultat rasta
Trag repede cortină şi prepar un truc
Sunt în lumea în care sunt tratat ca un turc
Vând, iau, dau e altă viaţă şi nu-i karma
Scriu că nu-i nimic adevărat şi mi-a rămas doar bască

Realitatea e altfel noaptea
Privesc printre blocuri să-mi recapăt libertatea
Şi uite iar vorbesc prostii
Când te plângi, în nas îţi vor râde nişte puşti
Cum că eşti slab, nu te zbaţi, nu cercetezi
Da` de unde să ştiu că tu abia supravieţuieşti

Bat kilometri de parcă aş ara un lan
Nu-mi place să merg dar n-am un ban
Văd România în poze colorate
De ce e noapte şi de ce nu mai există frate?
Nicio sirenă pe Dunăre de luni bune
Cică noi nu vrem, dar ei au furat pentru zile bune

Bucuria un cuvânt expirat
Omenia un cuvânt în picioare călcat
Dar lasă că toate trec şi vin şi trec
Şi cine mai duce-n spate o istorie?
Când noaptea asta la cazarma-i isterie
Duşmanul ţi-a pus ceva în preparare

Strâng în palme lacrimile zilelor negre
Văd în ceaţă arzând oraşele
Peste toate voci urlând spre mine
Nu-i nimeni în jur, să fie doar în mine?
Noaptea asta cerul senin mă îndeamnă
Să rămân o minte calmă, nu parte la dăuna

4 comentarii la “Noaptea

Lasă un răspuns

