ERAM SINGUR


Stelele astea aruncau peste mine praf magic. Magia ţinea până dimineaţa şi atunci când voiam să continue zbura spre nicăieri dar îmi promitea că revine. Nu ştiam că stelele astea mint şi uneori sunt fete perfect pictate într-o nuanţă happy a umanităţii. Am crezut că pot zbura cu ele dar erau prea rapide şi uneori doar gândul şi puţin privirea le ţineau companie. În ochii mei mirajul lumii nedescoperite prindea contur şi acum, călare pe steaua asta îi dădeam târcoale unui tărâm visător.

Eram eu şi o lume paralelă. În tolba aveam şi vreo trei steluţe pe post de felinar. Păşeam uşor, timid, cu reţinere prin praful mov ce se ridică la fiecare atingere iar în lumina stelelor se pierdea difuz într-o mişcare lină. Căutam ceva, nu ştiu ce dar stelele începuseră să pâlpâie. Era o linişte groaznică şi nu puteam să le vorbesc.
După scurt timp una dintre ele a cedat şi orizontul nu se vedea la fel de bine. Mai aveam două felinare şi un tărâm nemărginit de explorat. Se lipise de mine un miros îmbietor şi nu-l puteam asocia cu ceva lumesc, era ceva între parfumul lăcrămioarelor şi cel al micşunelelor dar total diferit. Voiam să-l păstrez etern prin păr, pe piele şi pe haine… Paşii mei timizi n-au făcut decât şi a doua stea să moară… era tot mai negru şi tot mai trist. O singură stea să-mi arate lumea nemărginită. Praful mov devenise fin, extrafin şi plin de mister. Nu-l mai vedeam bine ci doar mi-l imaginăm cum se revărsa de la glezne în jos. Puţin obosit respir o singură dată mai tare şi ghici ce fac? Sting ultima speranţă, omor cu respiraţia necontrolată şi ultimul felinar, ultima stea piere… Nimic, brusc nimic nu mai vedea şi parcă nici parfumul nu-l mai simţea dar ştiam ceva cu siguranţă…

ERAM SINGUR.

4 comentarii la “ERAM SINGUR

Lasă un răspuns

