M-am transformat intr-un copil!


A NINS! IN GALATI A NINS!

Pai cum sa zic, coborasem pana la magazin si ploua infernal…gluga pe cap, fes si repede ochii stanga dreapta si traversez fraudulos ca doar nu era nici dracul. Bun, iau niste plicuri de ciocolata calda si repede acasa. Prepar ca un bucatar desavarsit ce sunt ciocolata calda si ma apuc sa o savurez cum altfel daca nu in fata calculatorului.
Cum sorbeam din ceasca, citesc starea cuiva de pe Facebook, cum ca afara ninge. WHAT? Acum 10 minute ploua infernal de sacaitor si acum ninge? Ma ridic si dau o fuga pana in balcon unde minune afara ninge splendid 😆
WP_20140121_004

WP_20140121_005

Dupa cum ati vazut mai sus am facut poze, deci da am iesit ca un copil afara sa ma bucur de zapada. Odata ce am vazut zapada a strigat-o si pe sora-mea si i-am zis sa se echipeze ca avem de dus „lupte grele”. Stiti cum sunte fetele? Ele niciodat nu-s punctuale doar ca acum sora-mea mai avea putin si era gata inaintea mea (ceea ce nu s-a intampla 🙂 )

Echipati si gata de o mica imbulgareala pasim afara din scara. Zapada pana la glezne si nimeni pe strada, doar cate un taxiu ratacit. Dam o tura de cartier unde imortalizam momentele faine din acest an de pana acum:
WP_20140121_007

WP_20140121_010

WP_20140121_011

WP_20140121_013

WP_20140121_015

Aaa, dragut sau ce? Spunteti voi daca nu e frumoasa iarna, de fapt toate anotimpurile au acel ceva ce le face de neinlocuit. Cu toate astea tin sa ma repet. M-am transformat intr-un copil si dupa vreo 30-40 min de joaca am ajuns si acasa cam ud ce e drept insa plin de farmecul iernii.
Iuhuuuuuuu!
😳 😳

21 comentarii la “M-am transformat intr-un copil!

  1. arata mai frumoasa iarna la tine…
    aici nimeni… absolut nimeni… nu s-a incumetat sa iasa la joaca… este prea gerrrrrr… brrrrrrrr….
    sa ramai copil ca… iti sta foarte bine….

      • new york…
        dimineata erau minus 22 de grade c… acum… este ora sase seara… si sunt minus 17 C… prea frig pentru joaca afara…

      • orice este posibil… asa ca… pune-ti tinte inalte… foarte inalte… ca sa ai satisfactia implinirii lor…
        am vizitat galatiul cu multi ani in urma… o singura da… imi amintesc doar ca este impartit pe tigline… si ca dunarea acolo, are o flaeza minunata… incomparabila cu cea de la giurgiu… orasul adolescentei mele…

      • Imi punt tinte inalte pe care le voi atinge dar sunt si unele ce nu vor vedea lumina zilei, cat despre Galati, mai bine ramaneti cu imaginea anului in care l-ati vizitat. Acum caini, multi caini pe strazi, mizerie, garaje printre blocuri, saracie… multe lucruri care acopera usor fata buna a lucrurilor

  2. Te poți simți copil oricând, nu contează vârsta. Și pe aici ( Iasi) a nins la fel de frumos dar eu încă nu am simțit zăpada fiindcă stau în casă cu un bebe de 4 luni. Te invidiez! 🙂

  3. Cel puțin ultimul paragraf e de pus în ramă în mintea fiecărui om în parte. Multe pot fi frumoase pe lumea asta; depinde doar de tine cum alegi să le vezi.

      • Și de ce nu ți-ai face din ce în ce mai mult? Uite, se poate. Câți crezi că au renunțat să iasă din casă la zăpadă pe considerente de tip: n-am timp, mă ud aiurea, am treabă?… Dar ei chiar nu știu ce-au pierdut. Probabil că și eu m-aș fi numărat printre ei dacă aici era zăpadă ca acolo, la tine. Și, recunosc, aș fi avut de pierdut.

      • N-am stat 5 secunde pe ganduri inainte sa ies. A fost asa rapid…m-am udat dar m-am uscat acasa, asa e iarna. Acum au anuntat cod galben de ninsoare in Galati si deja a inceput sa ninga!

  4. Si la mine a NINS dar nu
    ” m-am transformat intr-un copil” …………………
    Un pic para sunt gelos pe tine ……………
    De miercuri iar va NINGE ………….
    O saptamana placuta ” copile ” !!!
    Aliosa.

Lasă un răspuns

