Gol in zapada


Era pe inserate si paseam golas prin zapada. Degetele imi tremurau, corpul suspina dorinta unei haine…mainile cereau manusi. Mergeam spre nicaieri si nu voiam sa privesc inapoi, drumul lung, pietruit si imbibat de gheata accentua starea mea fizica si psihica. Nu-mi pasa, eu cutreieram spre nicaieri. Simteam totul atat de natural plin de-o vrajba naturala ce-mi transmitea fiori pe spate… Ahh! Dupa pasi marunti vad natura si de odata tresar in balcon, fotografiam!

Această prezentare necesită JavaScript.

2 comentarii la “Gol in zapada

    • Al nostru a strans zapada din intersectii si a depozitat-o la marginea orasului si in niste parcari nefolosite… acum a intrat si pe trotuare si prin parcuri. Decent fata de fostii primari, cat despre al vostru as avea doar cuvinte colorate de spus

Lasă un răspuns

