EU ii stiu pe toti!


Am fost plecat acum cateva zile prin oras…in noua atractie a Galatiului. LA MALL :))

Ideea care a dat nastere acestui articolul este faptul ca aveam impresia ca ii cunosc pe toti oamenii cu care ma intersectam.

Parca te stiu de undeva dar n-am idee de unde?
Hmmm! Ciudat, imi pareti toti cunoscuti!

Ma uitam si ei se uitau la mine de parca am aveam de povestit romane ale vremurilor in care nu ne vazusem. Erau toti ca la o poza de grup pe care cand o revezi peste ani toti sunt urati dar iti trezesc in tine amintirea vremurilor in care erau parte din tine. Cu ei faceai nazbatii, te bucurai, plangeai si toate in functie de varsta. Doi pasi la stanga, unul in centru, trei spre dreapta si aveam mereu tendinta sa-i salut pe toti. Ii stiam de undeva, dar n-am idee de unde.
Confuz si plin de intrebari dar totusi trebuie sa-mi revin. Nu trebuie sa las loc sa intre hienele in cetate. Am avut si am intrusi in suflet, deci n-am nevoie de altii. Mai bine sa raman doar cu impresia ca ii cunosc, ca ne-am intalnit, dar uite ca vremea ne-a uitat.

Auzi? De ce nu saluti tu daca ma cunosti?
Si ei nici nu priveau!

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

2 comentarii la “EU ii stiu pe toti!

Lasă un răspuns

