!


Am inteles perfect cum sta treaba cu blogurile. Deci, aici este EXACT ca in televiziune. Servesti c***t si primesti admiratie si profit, servesti idei proprii, ganduri, amintiri, s.a.m.d nu trece nimeni pe la tine.
Nu ma plang, ma doare-n cot, daca ma enervez il sterg si traiesc la fel si cu si fara „viata virtuala”.

AMIN!

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

35 comentarii la “!

      • Preferi să „te vinzi” scriind ce vor alţii să citească? Eu nu cred. Atunci e treba celor care servesc ceea ce spui tu şi treaba celor care îl consumă. Nu poţi minţi la infinit, la un moment dat tot va „mirosi”. Aşa că lasă-i în …. lor

      • …Lasa-i in prostia lor. Bine spuneti, si asa voi face. Nu ma plang la modul; vai nu intra lumea pe blogul meu, n-am click-uri pe articole si mai stiu eu ce. Eu nu am blog-ul pus sa faca bani pentru mine, e doar simpla pasiune si vreau sa cunosc prin intermediul lui oameni minunati. Ma enerveaza faptul ca scriu unii niste bazaconii cat ei de mari, au sute de aprecieri la articol si mld de multumiri si felicitari. Asta pe cand respectivul (proprietar) tinteste niste articole ce misca starea emotionala a „cititorilor”

      • Acum depinde de articole. Că dacă eu sunt într-o pasă proastă şi scriu ceva ce „mişcă” şi primesc j de like-uri, nu pot fi acuzată că cel ce-a citit s-a regăsit şi i-a plăcut. Pot fi acuzată atunci când scriu DOAR pentru asta, pentru un interes ascuns. Dar, cum spuneam, ăştia au o perioadă limitată pentru că se pierd pe drum, se simte minciuna repede. Cei ca tine, ca mine, ca mulţi alţii, care scriem ce simţim, cum simţim, care căutăm prieteni, subiecte în comun, suntem mai câştigaţi decât cei ce fac bani din blog 😉

        Nu-mi mai vorbi cu dumneavoastră că intru în depresie 😀

      • TU, draga cititoare a blogului meu doresc sa te anunt ca aici in materie de texte gasesti doar gandurile mele, trairile, amintirile, fanteziile si tot ce trece prin mine. Deci greu sa te regasesti intr-un om gri ca mine

      • Eu, dragă Marius, nu sunt prima dată aici aşa că ştiu ce şi cum aşterni. Şi pentru că încă sunt aici, înseamnă că mi-a plăcut ce am găsit 😉

  1. ai perfecta dreptate, nu cei buni inving ci cei care dau din coate….
    imi place articolul… eram gata sa dau un like, dar am vazut un deget ridicat si m-am oprit,
    Stiti mie nu imi place razbunare… incolo articolul e adevarat , si perfect asa este 100%
    O, nu sa nu il stergi…eu va citesc postarile si chiar de fiecare data invat ceva…(pe bune , in mod sincer asa este)

  2. Marius, nu te necaji pentru atata lucru. Nu conteaza. Putini dar buni, stii cum se spune. Ce conteaza admiratia „fanilor” cand tu le servesti doar minciuni frumos ambalate sau mai stiu eu ce advertoriale? Sunt unii care se dau mari destepti si se aduna totdeauna in jurul lor tot felul de trepadusi ce raman cu buza umflata pana la urma. Asa, si? Nu devin oameni mai buni astfel, dincontra.

  3. Ai perfectă dreptate, dar atunci când scrii și trece chiar și un singur om e frumos, când scrii pentru tine însuți e întreg și sigur, căci faptul că-ți desfășori sufletul aici, lipsit de ascunzișuri denotă curaj și se îndepărtează de orice țel. Cum spunea și Diana, nu trebuie să te vinzi pentru ceilalți și să-ți trăiești viața prin viața altora…

  4. Eu, și mulți alții ca mine, te-am vizitat mereu și am apreciat ce ai avut de spus. Nu văd de ce ai abandona o treabă frumoasă, în loc să cauți să o perfecționezi. Există mereu loc de mai bine. Mult succes în orice ai decide, Marius!

  5. Eh, Marius, o altă întrebare e dacă ăia chiar scriu ei postările sau le fură de pe undeva… Oricum ei n-au viaţă lungă pentru că se plictisesc de asta, noi, în schimb, facem asta din pasiune! 🙂

  6. Auzi, vecine? Taie-l iute pe Amin cel legat de ștergerea blogului și păstrează-ți ideile pentru ăi de vor să te citească. Și nu-mi pune bețe în roate că trec Dunărea la tine cu tot cu bâț! 😉

Lasă un răspuns

