Lacăte


Din timpuri trecute,
Când făceam nevrute, gândeam puţin, erau şi zâmbete
Râdeam mai mult decât poate că trebuia
Şi ţineam iubirea în palme chiar dacă nu era ea
ŞI am pus lacăte la porţi
Am întrebat timid cum să te porţi
Şi lacătele de la porţi s-au dovedit cam inutile
Că hoti-mi intrau în suflet şi-mi spulberau din vise
Dar lasă că urc la 2000m altitudine
Şi chiar dacă n-am prestanţă, te privesc cu atitudine
Am strâns o ceată de huni ce nu se-nchina la sfinţi
Şi-s pregătit să duc lupta pentru mine
Pe culmi albe, zile senine, parfum de frezie fină
Nu-mi pasă de rezultatul scontat
Aici omul e răspunzător de tot ce a provocat

Şi-s drumuri multe cu puţine lumini
Şi-s dese cazurile în care întâlneşti mumii
Baţi pasul pe loc să omori orice speranţă
Nu-ţi pasă, totul se-nvârte într-o puternică transă
Dar oamenii se-nchid în pivniţe de gheaţă
Şi de-i întrebi ce fac; îţi taie pofta de viaţă
Şi rupem strânse legături.
Cum tot omul omoară întinsele păduri
Şi zic mereu, de mâine tac,
De mâine capul plecat şi sabia-n copac
Dar nu mă lasă inima să mor
Şi fac din rău sub un picior covor
Mă reîntorc că o istorie timidă
Privesc în ochi imaginea perfidă
Cunosc un sentiment ce macină
Acum e timpul să privesc un câmp de maci, mă!

Negru înfumurat de-o societate,
Ce mă îndeamnă la păcate
Să bat pământul ăsta plin de viaţă
Pentru profitul lor dintr-o amărâtă de creanţa
Cu toate astea grele sunt diferit
Vin de une vin, mileniul trecut
Şi oameni reci, gândiri cretine şi-un ger cumplit
Când tot mă seacă aş dori să fiu un mut
Să las uitării tot cerul albăstrui?
S neg că pot crea un viitor curat?
Dar toate mor când aud zgomote de pescăruşi
Şi-mi dau seama că un pix şi-o foaie e tot ce-am realizat
Nu las pe nimeni să-mi străpungă gândul
Cum am lăsat sistemele să ne străpungă trupul
Nu poţi fi diferit într-o lume comună
Dar este diferit să strângi o mână caldă la o lună!
Snapshot_2014-03-22_100301

Lasă un răspuns

