Te caut, te strig, te vad, nu te am…


Mi-e dor de tine! Mi-e dor de noi!
Relatia noastra se alimenteaza in fiecare dimineata din lumina ochilor. Simt mereu parfumul tau printre petalele trandafirilor ascunse prin cearceaf, vad mereu chipul tau imprimat pe pieptul meu. Realizez mai mereu ca visez dar pana ajung sa-mi para rau ca a fost doar un vis, mereu calatoresc descult prin taramul iubirii.

Te caut, te strig, te vad, nu te am… si cu toate astea sunt atat de implinit cand zambetul tau se tatueaza pe retina mea, dar asta foarte rar. Traiesc din amintiri, visez in amintiri, calatoresc prin amintiri, alerg prin mintea mea sa ajung prin mintea ta. Am vorbit cu un gand care zbura. Mi-a spus ca-i calator fara destinatie si atunci mi-a venit o idee.

– Daca tot nu ai o destinatie anume, nu doresti sa fii folositor?
-Hmm, poate, de ce nu!
-Ok! Uite adresa ei: Strada Ochilor Negri, Numarul Zilelor Frumoase, pe colt cu Sarutarile Pline De Patos…
-Sper sa ma descurc. Salut!

Si uite-l cum ca fulgerul a plecat catre ea. Si am asteptat, si am asteptat, si am asteptat… un raspuns, dar nimic n-a mai venit ca un bumerang sa-mi anunte sentimentele ei. Pana cand intr-o zi in fata usii simt parfum din cearceaful ce ascundea petale de trandafir. Parfumul ei mi-a spart usa, mi-a invadat sufletul. Eram o gelatina si nu puteam sa deschid usa. Cu efort nemasurat ajung la usa, deschid si o vad frumoasa cum niciun vis nu mi-o arata. Langa ea era gandul ce l-am trimis la ea. Era batut bine si ea mi-a spus ca niciodata sa nu-i mai trimit un gand drept biletel de dragoste ca ea nu uita adevaratele sentimente!

Si apoi am stat zile intregi sa povestim!

2 comentarii la “Te caut, te strig, te vad, nu te am…

Lasă un răspuns

