Cu inimă…


Şi am ridicat munţi doar cu palmele goale
Şi au venit critici ce spuneau că trebuie duşi în spinare
Când realizezi că lupţi în front deschis
Aliaţii-s departe şi speranţa s-a stins

Am închis pentru o secundă ochii
Să pot judeca matur cu ochiul minţii
Când la un pas de-o realizare epocală
Mă trezesc în luptă şi sunetul ăsta mă omoară

Dar n-am putut accepta totul cum venea
Sudoarea frunţii era rezultat al muncii de-o realiza
Cu toate astea uneori printre munţi zbura
Şi cu toată opoziţia era un pas de-a realiza

Şi erau câmpuri de oameni ce negau umanitatea
Strâng toate inepţiile şi le-mpânzesc noaptea,
Cum fac şi eu când sunt plin de frustrare
Doar că am argumente şi reguli clare

După ce-am strâns în jur un câmp de flori
Privind prin albumul vieţii, mă treceau fiori
Prin mine rulau filme în care aveam rolul principal
În cele mai multe eram văzut negativ cu inima de puştan

4 comentarii la “Cu inimă…

  1. I am sorry my translator is not so good, but I think I understand what you are saying, but perhaps not. I do feel a soulfulness in your writing to me it sounds like it’s from the heart. I am sorry the leaders are, as they are. The general population/ people do not usually agree with their actions. Do not give up Hope! There is always some form of Hope, even if it is not the kind you were looking for or expecting. Best wishes ~

Lasă un răspuns

