Aberez si Epatez


M-am întins uşor pe nori,
Şi-ţi scriu ca să nu mai poţi nici tu să dormi
Că prietenii se schimbaş şi părăsesc batalionul
Şi trag alarme şi dupa-mi duc dorul
Liniştea divină e de vină.
Dar Dumnezeu e bun cu mine şi-mi vrea binele
Şi de-aia e rău cu ei şi le suge sângele
Şi nu gândesc de două ori cuvintele să iasă rimele
Dar tu eşti un ţăran bătrân,
Ai supt puterea din familie şi-ţi spune Iuda
Rânjeşti stăpân pe tine să te catalogăm păgân
Dar este doar iluzia, şi Moromete a tăiat salcâm!
Prea multe fapte aruncate pe nisip
Vin valuri şi nu-i timp de irosit
Şi lumea-i neagră şi eu calc timid
Mă afund în mine că n-am găsit un alt sfârşit!

Dar nu mai pot fi ironic,
Când dintr-un prost acum e deştept şi bubonic
Plângeai că la Maternitate să treci la Mate…
Liceul vrea prestanta şi nu te lasă să tragi pe coate
Da, ai dreptate, e despre sclavi
Despre muritori cu şapte vieţi
Ce înţeleg târziu că-s prosti cu diploma şi ai să regreţi
Când toate se închid realizezi că n-ai şapte vieţi
Plictisit de-un zgomot de tramvai şi vai, şi văi…
Lipsit de-un zmeu, trăsura cu şase cai
Oamenii sunt rozătoarele infecte ale societăţii cochete.
Spera la rai, n-ai, dai, la o adică entităţi perfecte.
E prea târziu ca să nu plouă azi
Şi-n toate regăsesc câte-un necaz
Pervaz plin de muscate etalate
Buze rujate şi acum sfârşitul e departe.

Mi-a spus că aberez şi epatez.
Pierd firul narativ şi e nativ
Să mă pierd în ochii ei şi realizez,
Ca în 48 de versuri de ea mă-ndrăgostesc
Lipit prin inima de corpul meu
Vreau să o văd în noapte pictând portretul meu
Să realizez că inima mea poate combate
Un apus de vară în palme pe la spate
Migrez cu stol de sentimente
Migrez spre cai lipsite de regrete
Sunt doi oameni şterşi, lipsiţi de argumente
C-alunecă în drum pe căile inerente
Inima ei poate să-l ţină la pământ
Mintea lui poate să fugă mâncând pământ
Sublim, cumplit de intim, nu-i citat Biblic,
Am rămas o seară să găsesc un alt sfârşit mistic.

4 comentarii la “Aberez si Epatez

Lasă un răspuns

