Gânduri


Stau pe patul moale și gândurile îmi inunda mintea la faptele vieții ce nu le-am putut îndeplini înca… dar cum pot eu ca o fărâma a acestei lumi să respir acest aer negru al societății cu un handicap sever de neliniște, agitație și dezinhibare? Nu pot și poate nici nu voi reuși vreodată, dar aici e locul meu! Odată voi reuși doar prin propriile forțe să reușesc să fac tot ce mi-am dorit și nici oamenii demoralizatori nu vor reuși să mă înlăture! Dar mă gândesc prin reușita mea voi putea schimba un om în bine? Habar n-am.. dar oare eu sunt un om bine? Habar n-am…
Năvălește amintirea unui zambet cald al omului desenat, pe aproape întregul corp, ce-l consideram rău și mi-a făcut numai bine, sau de acea fetiță naivă cu păr blond ce m-a lovit ușor că nu i-am putut oferi ce-și dorea…

De ce i-aș judeca pe cei din jurul meu când nici eu nu știu exact cum sunt? Și totuși dacă nu-i judecăm nu vom ști dacă putem avea încredere sau nu în ei…
Ochii îmi sunt din ce în ce mai grei, probabil somnul îmi acaparează tot corpul dar ăsta-i momentul când pot visa, când fericirea poate fi mult mai aproape de oameni. Chiar dacă e ceva ireal, dimineață putem începe ziua bine datorită unui vis frumos ce-l putem încerca să-l realizăm.
Deja un vis frumos îmi apare când închid ochii… e unul din peisajele alea descrise în poveștile citite de mama când eram copil, cu un lac frumos și liniștit, o salcie mare cu crengile până la pământ și-o iarba deasă unde roua abia și-a făcut loc și e din ce în ce mai frumos când soarele apare si luminează totul…

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

Lasă un răspuns

