De cand n-am mai visat?


De cand n-am mai visat a trecut ceva timp, insa de cand n-am mai vorbit cu mine a trecut si mai mult. Plin de dezamagiri, plin de intrebari… eliberez energie cenusie fara pic de utilitate. Trec zilele, trec noptile, trec si eu prin ele, dar nu raman cu ceva. Aminitirile sunt comoara vietii. Lumea se duce dracului si ajungem batrani si nu mai putem visa, si atunci vom fi plini de insomnii si ne-am pune intr-o naveta ce da timpul inapoi ca sa facem ce n-am facut. Nu se poate!

Visam ca visez misterele lumii si ca desfac magia prostimii si culeg fructele succesului, dar tara nu ma vrea, dar ma vrea concentrat intr-un razboi al cretinilor ce conduc imperii moderne, razboie pline de sange, pline de lacrimi, pline de inimi frante si pentru ce? Sub rafale niciodata nu mai poti visa. Bastinasii de la conducerea tarii ne subjuga visele si ne imbiba buretele din cap cu substante, informatii si cacaturi ce ne duc pe drumul descendent. Ar fi placut sa distrugem acest vacarm numit unitate nationala si sa visam libertatea cuvantului, libertatea omului `14.

4 comentarii la “De cand n-am mai visat?

  1. Intotdeauna esti liber sa visezi, indiferent cine e la conducerea tarii, indiferent cat de greu e in tara, indiferent cata prostie si indiferenta e in jurul tau. Faptul ca visezi te face prin definitie, un om liber si in acelasi timp, mai puternic decat ei.

Lasă un răspuns

