Dor de tine… iubito


Ohh iubito… ce dor mi-era de tine, de noi, de mine când sunt cu tine… nu mă întreba nimic doar ia-mă în braţe şi spune-mi că mă iubeşti ca nimeni altcineva. Lasă-mă să mă adăpostesc, la pieptul tău, şopteşte-mi că nimic nu-mi poate face rău şi lasă doar soarele să mă atingă, să-mi amintească că doar el îmi încălzea pielea când tânjeam după atingerea ta…

Lasă dorul să curgă, să-l pot uita, să fii doar tu lângă mine, nimic altceva, promite-mi că-mi vei fi aproape până la ultima mişcare de pleoape… şi te rog doar stai aici, ascultă acele rândunici cu se bucura de clipa revederii. Uite cum dau naştere reînvierii prin cântecul grăit…
Te implor iubito, dă-mi şansă de a mă bucura de tine sau de nu alungă-mă departe, aruncă-mă în braţele durerii şi mă vei aduce tăcerii…

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

3 comentarii la “Dor de tine… iubito

Lasă un răspuns

