Mă doare


Mă doare când văd oameni ca la circ
Aspecte umane umflate imediat pic cu pic,
Şi demnitatea poporul Dac cum piere în răsărit
Dimineaţa speranţe calde, dar seara mor toate la asfinţit

Mă doare că, cafeaua are doar efect psihologic
Oamenii ăştia par sfinţi, cinstiţi, crezi că-s la profil teologic
Multe înjurături catastrofale să-mi arăţi cât eşti de tare…
Dar tu eşti mic, nehalit, şi subnutrit, mălai mare.

Mă doare când văd o ţară mândră pierind
Şi inculţi votând partide verzi defrişând Munţii Parâng
Ştiu bine că-s prost, dar prostul ăsta nu se remarcă
Tace, face, se reface şi uşor, uşor pleacă

Mă doare inima de la iubire
Dar e-o durere ce-o vreau şi mâine şi pentru o veşnicie
Că inima mea bate constant, uneori alert, dar e perfect
Că bate pentru tine ca într-un camp minat şi eu alerg…

Mă doare credinţa că merge mână-n mână cu factura
Maşini de lux făcute din mersul „credincioşilor” pe bordura
Oameni ce nu înţeleg nimic, ştiu tot adevărul primitiv
E de plâns acest film ce n-are fir narativ

Mă doare să mai pot scrie, de aia o fac rar,
Din ce în ce mai subtil dar cu acel ceva sublim
Mă doare privirea ce-o arunc printre blocuri în vulcan
Şi uite că zbor acum, mă doare şi nu vreau să ne privim.

Lasă un răspuns

