Că dacă mor…


Bate inima asta cenuşie şi nu vreau să o opresc
Vreau să plec să nu aud vacarmul societăţii
Şi de acolo să scuip palme cu banii să sporesc
Cu toate frunzele căzând să fac tablouri să schimb mentalităţi
Că am avut puţină linişte, oameni aproape, nori departe
Şi au stat cât să fure sentimente, după un timp aduc regrete
Dacă tac ce fac? Dacă spun nu tac, deci peste faţă palme multe…
Că dacă mor mie sigur nu-mi mai pasă
Dar când o văd inima mea şi moartă o să renască
Reţine!!! Viaţa o am ca dar suprem şi m-a înrăit
Ca prin furtună mea nu trece trenul de Paris
N-am bilete să te iau…
Rămân aici să mai sper în vis că am
Uneori vreau să plec la război şi nu pentru că vreau să omor
Ci doar pentru că aş râde larg dacă ai fi tu prima victimă
Mă trezeşte din somn un sunet ascuţit şi monoton
E alarmă trebuie să fiu prima victimă, sunt zorii zilei şi e calvar
Sunt sclav în ţara unde bunicul a luptat,
Cu toate astea zile multe în clepsidra am tot strâns
O întorc doar că nu mă-ntorc în copilărie
Unde amintiri am strâns
Dă-mi putere!!! Nu mă rog, ci tip la mine.
Ştiu că sunt singurul ce aduce o schimbare
Suntem mamifere cretine în 2014
Minţile noastre vraişte, câmpii, turme pe pajişte.

5 comentarii la “Că dacă mor…

Lasă un răspuns

