Te iubi pisi, Te iubi gatito!


Să încep cu ce mă doare?
Sau să-mi las inima să-mi ardă în soare…
Ai fost luceafărul, lumină, viaţa,
Şi-ntr-o zi l-ai ales pe… el să-ţi facă, cafeaua dimineaţa.

Am strâns în suflet 5 ani de fericire şi mi-e dor,
Îmi este dor şi simt cum mor, mă simt murdar ca un ţăran pe ogor
Mă simt vinovat că mereu Marius era vinovat de toate.
Mă doare inima din ce în ce mai des, şi mereu îmi zic că mai rău nu se poate, cu ce m-am ales?.

Când m-am certat cu toţi tu nu ştiai
Nu te plăceau, important era că eu credeam că mă iubeşti… fantasme, poveşti.
Şi a venit cineva să-mi spargă clepsidră
E viaţa mea, nu regret nimic, rămâi cu bine iubită.

Cât despre ce-ai ales, ce să zic:
Ştiu tot şi nu-s genul, stai liniştită nu-i fac nimic,
Dar nu uita că amândoi am crescut că eram mici,
Acum şi cerul plânge, timpul a fugit, inima se stoarce pic cu pic.

Am plâns şi eu că te ştiam lumina dintr-un vis ciudat.
Scriu prostia asta noaptea şi mă luminează lampa din colţul fermecat,
E frig, plouă e şi ceaţă.
Sper să uit tot până dimineaţa!

Şi după ceva timp eu tot nu pot să adorm
Acum zboară doar pachete goale de ţigări de la balcon şi vreau şi eu să zbor,
La tine, să privim felinarul… şi să te sărut de dor
Din inima-mi de piatră acum am nisip şi zilele trecute dor.

Mai ştii când eram copii, fugeam prin farmacii?
Ne distrăm atât de mult încât nu era panica fata.
Râdeam, ne prosteam, creşteam…
E toamna, ninge, zilele groazei le văd prin geam.

Şi dacă-mi sună telefonul şi acum tresar,
Poţi să mă suni, eu îţi răspund şi acum şi peste un an.
Dar la mijloc am un gol că cel din tricolor.
Pentru că din doi, doar băieţii iubesc şi simt fiori.

Cu drag, Marius.C
21.11.2014

6 comentarii la “Te iubi pisi, Te iubi gatito!

Lasă un răspuns

