Marius E Nebun


Mulţumesc fata mea,
Tu îmi spui că sunt prost, nebun, retard, psihic dereglat.
Dar eu vorbesc cu doamna mea.
Dragă Luna, Te iubesc, ascultă-mă, eşti viaţa mea!
Spiritul meu de copil a murit când ploaia a căzut.
Sunt un fir de trandafir şi mai bine nu m-ai fi rupt

Ţin lângă mine acum persoane iubite,
Le-am lăsat să mintă că sunt pricepute.
Am strâns în mine friguri şi era cald.
Sunt o secvenţă din viaţa ta şi eram palid.
Prin trup îmi trec des sute de gloanţe
Mi-e îmi place liniştea că-mi aud urletele
Debusolat, caut o lume, e dracu`
Drace, lasă-mă să fiu negru, dur, dar nu mai rău decât dracu`.

Am ajuns nebun după fericire
Sărut fete, le muşc ca să-mi revin în fire
Şi poate firea mea e primitivă, dulce şi învechită.
Dar prin bucăţile obrajilor îmi căptuşesc inimă bolnavă
Dar timpul fuge, Marius, calm că totul trece
Mă simt bătrân şi asfinţitul cald rămâne rece

Regret sincerele cuvinte pe care le-am pierdut,
Duc în spate anii mei pierduţi, câţiva prieteni vânduţi
Duc timpul la fereastră să-i arăt ce-am fost
Duc gândul peste tot să înţelegi că eu sunt simplul tău fost
Pe sufletul meu fript promit că o fac la fel…
Băiat bun, ia-mă de prost că aşa făceai de fel.

Mi-e lene, scârba, demoralizare
Nepăsare, mă-ntind mort, rece, relaxare
Mă dor de la amintiri la oase, bucăţi din inima şterse, lacrima curge
Mă doare că mă văd cât sufăr
Dar ei o să-i zic simplu „Nufăr”
Pentru ca Marius e nebun, mai scriu puţin apoi mă duc.

Marius.C
05.12.2014

5 comentarii la “Marius E Nebun

  1. Cum e clasic deja, o inima in razboi este cucerita si impartita. Uneori o castigi prin razboi si realizezi ca n-a mai ramas decat steagul tau infipt adanc in ea. Si-o lasi ca un simbol al victoriei fara sens a iubirii. Cucereste inimi verzi, cu apa si soare…

Lasă un răspuns

