Pădurea unde m-au mâncat lupii


Am rămas în umbra vieţii
Şi am uitat că repede trec anii tinereţii.
Am fost plecat cu gândul în pădurea de foioase,
Şi după ce am căutat-o neîncetat, mi-a răspuns să nu mă lupt că nu-s foloase,
Şi uite-mă cu cad mereu în mrejele morţii.
În voalul ei mă simt un sfânt în pragul dimineţii.
Dar totul fuge, timpul nu mă mai descrie,
Şi priveam pereţii goi că pe ochii ei calzi de femeie, plină fericire,
Dar iar alerg printr-o pădure blestemată.
În stânga apă, în fata ceaţă, în dreapta apă, în spate moarte,
Mă simt indiferent la intemperii şi te văd difuz departe,
Stai! Mi-e dor de de-o mângâiere, lacrimi şi de două cuvinte calde!
Pădurea mă afunda într-un basm cu iz real.
Respir din ce în ce mai greu, ceata amintirilor mă loveşte val cu val…
Alerg în cerc, te văd lângă un falnic stejar,
Cu degetele rupi scoarţă, vrei să-mi pui inima pe jar,
Nu-mi pasă, ia-o, dă-i foc, dar lasă-mă să mă joc în părul.
Dar tu n-auzi, mă laşi să zbier.
În ceaţă iarăşi pierd frumosul tău.
Printre ceata a-nceput să se presară noaptea
Gândul meu plânge, inima se frânge, ochiul minţii după tine fuge
Dar nu mai pot în seara asta să mai lupt
Aud şi lupii cum urlă, sunt pradă sigură, mirosu-mi va fi purtat de vânt
Mă-ntind pe frunzele ude, capul mi-l sprijin de un schelet uitat
Fie ce-o fi, eu de aici nu plec de parcă încă mă mai ţii de braţ.

Da, şi dacă o citeşti crede-mă că mi-a venit pe moment. Sunt atât de bolnav încât mă pierd sigur ştiind că un an începe fără tine. Ha, Ha! Ce fel de bărbat sunt eu? Mă întreb, mă întreabă mulţi, dar toţi sunt falşi şi îi las…
Zic:
„Frate, dacă n-ai trăit, nu ştii, îţi vine timpul şi o să înţelegi perfect de ce mi-e neagră inima”!

Toate la timpul lor. Sunt un romantic neînţeles, de nedescris şi mi-e dor de-o plimbare în cartier pe la 00:00. Amin!

Marius Crăciun

13.12.2014

6 comentarii la “Pădurea unde m-au mâncat lupii

Lasă un răspuns

