Luger in noapte


Amintiri frumoase, luna îngână şoapte
Sunt lângă mine toate cele 10 păcate
Şi uneori roua trandafirilor îngheaţă
Îmi pun la tâmplă Lugerul în noapte şi vreau să mă trezesc din vis că-i dimineaţa

Soarele se clătina uşor printre copaci
Lugerul fierbinte i-ar arde şi pe draci
Şi toate lacrimile triste-i fericiri
Le-am strâns acolo unde am pus şi amintiri

Dar deseori mă uit cum cerul tace
Ar tăcea şi inima că nu mai poate
Când simplele mele cuvinte au rănit
Mai bine aş fi tăcut, m-aş fi iubit cu Lugerul o noapte

Tâmplele mele calde cer metal pentru o noapte
Apoi când stelele coboară încep să mă înveselesc
Când am rămas singur în noapte
Am tot urlat că Lugerul mă scăpă de toate

Parfumul cristalizat al brumei mă omoară
Petalele florilor ce m-au învelit odinioară
Sunt desculţ şi trandafirii spinii şi-i îngroapă în mine
Răul lacrimi plimba dintr-o amintire vie

Tu scumpa viaţa te iubesc până la moarte
Mă simt bătrân şi am nevoie de o îmbrăţişare şi două cuvinte calde
Apoi soarele să-mi vadă faţa
Tu, Luger cald rămâi cu mine când inima zvâcneşte

 

Marius Crăciun

05.02.2015

Lasă un răspuns

