Tunete


Când am zis că timpul trece am ştiut că iubirea pleacă
Am realizat târziu că amintirile ţin trupul viu
Am o inimă de gheaţă care dacă
Am să o scot se vede un adevărat chin
Şi şanse zero de reabilitare morală
Că tristeţea contorizat-o în lacrimi
Şansa vieţii mele am pierdut-o pe scara morală
Zeii din mine duc o luptă războinică şi-s fanatici
Libertatea sufletului vreau să o câştig cu suflet pereche
Dar nu există căi de realizare în furtună
Acum cred că şansele sunt practic regrete
Când am vrut linişte de fapt erau tunete şi fulgere

Marius Crăciun
07.02.2015

Lasă un răspuns

