Toate


Stai o secundă să-mi auzi şoaptele
Stelele din vocea mea să-ţi lumineze nopţile
Sărutările când ploua să te anime
Trupul meu rece îmbrăţişările tale aşteaptă
Vocea ta când eu tac, cânta
Liniştea surdă ucide soarele în ziua ce vine

Şi numai una e inima ce vrea să moară
Creierul şi conştiinţa duc o luptă să calmeze toanta
Dar nu-s regrete şi nici zâmbete
Ca plopii frunzele peste şanţuri şi le-arunca
Ochii mei vor să revadă clipele nu să te vadă
Când eu plângeam, dar inima încă-mi cânta

Sunt liniştea dintr-o noapte zgomotoasă
Şi toţi anii grei mi se cunosc pe faţă
Că n-am o altă cale de evadare
M-am apucat de scris ca să mă cunoşti, eu îi spun evadare
Trec toate şi le trec prin filtre
Trupul şi ochii nu vor să mai simtă nici ploile

Şi un băiat mi-ar zice cum că rece e mormântul
… nu mai vreau acolo nici cu gândul
Fac lucruri rele, mă liniştesc doar eu şi sufletul din mine
Că n-am regrete, totul trece
Vin zile senine, miros de trandafiri reci
Pe câmpul liber cu trupul gol nu mai simt spini

Marius Crăciun
11.02.2015

Lasă un răspuns

