Tu Doamne


 

Te rog Doamne să-mi ucizi timiditatea
Să le arăţi tuturor sufletul şi simplitatea
Să creşti în mine cum creşti petalele de crin
Să fiu acolo când cerul lor nu e senin

Te rog Doamne să mă faci mai zvăpăiat
Să aprinzi în mine ca-n soare văpaia
Să legi cuvintele cum legi TU toate faptele din spate
Să naşti în mine zilnic inspiraţie ca să nu mor în noapte

Te rog Doamne să regăseşti calea pierdută
Să îmi arăţi drumul prin văile abrupte
Să coci precum cuptorul mintea copilăriei
Să îmi laşi timiditatea, TU dă-mi smerenia

Te rog Doamne să omori anii mei pierduţi
Să dezvolţi o entitate ce mută munţi
Să nu mă văd în oglindă palid, bătrân şi neînţeles de cei din jur
Să reuşesc să trec pe Dunăre fără să mă ud

Te rog Doamne să nu mă asculţi
Să mă laşi să stau în ţărână, cutiţe-n mine să ascuţi
Să presori uşor pe par un praf cenuşiu
Să fie curata mea cenuşă, s-o văd cum plânge când nu-i mai duc flori la usa.

Marius Crăciun
24.02.2015

4 comentarii la “Tu Doamne

Lasă un răspuns

