Echilibru Instabil


Plin de păcate dar mă alina câteva şoapte
Acum că am crescut îi înţeleg pe bunici, sper să-i mai vizitez într-o noapte
Cu gânduri curate, muncesc din zi până-n noapte
Să am o familie, caut bucurie,
Dar nu-s bucurii până nu cazi şi-n datorie
Pe la 17 ani, uram toţi copiii,
Acum prin parc o strig pe Ingrid când se joacă printre copii
Lipsit de speranţă că n-o să mor până dimineaţa
Ca orice rid nu te îmbătrâneşte, ci îţi arată adevărata faţă
Stau pe-o bancă într-un echilibru instabil
Psihic aproape clacam, până când am strâns în braţe, iubirea e tot ce am,
Dar nu-s inimi să-mi vadă sufletul
Când mama mă mângâie, mi se animă trupul
Gândesc că ar fi mult mai bine să nu mai ştiţi nimic de mine
Dar uite că-i bine când noapte vine, mă plimb pe străzi pustii că asta-i tot ce mi-a rămas
Cunosc suferinţa, am luptat cu biruinţa, mă doare credinţă
Când echilibrul instabil îşi face prezentă
Renasc şi uite copilul cum calcă istoria, uite-i credinţă
Orice am făcut am făcut-o prea bine
Câteva rude care mă ţin la piept
Vă iubesc, numai bine!
Dar nu e ce pare când flori nemuritoare
În palme mi se ofilesc şi încet, tăcut cu soarele vorbesc
Am un vis să nu mă denigrez
Ca orice vis piere că realitatea îl sperie…
Crescut cu parfumul lor de maci
Am mers desculţ prin spini şi uite-mă în alai cu magi
Care-mi citesc în public ultima carte
Scrisă pe foi, pe mâini, vă iubesc voi inimi curate
Şi…
Când nu o să mai fiu duceţi-mi inima la muzeu
Să vadă toată lumea cum arată o inimă de ZEU!

Marius Crăciun

26.04.2015

7 comentarii la “Echilibru Instabil

Lasă un răspuns

