Flori


Am gasit o panza de paiajan cand am accesat aceasta pagina. Glumesc! N-am mai fost de ceva timp pe aici, totul este ca inainte, si totul putrezeste ca inainte…

Cat despre mine ce sa zic? Habar n-am cine sunt, de unde vin si incotro ma duc. Sunt ca atunci cand m-ati citit ultima data. Nu trec prin cea mai buna perioada din viata mea si asta datorita creierului meu cretin care se autodistruge. Ma uit la mine si ma ingrozesc cand va ca ma sinucid usor dar sigur. O fi bine, o fi rau… dracu` stie! Aud des de pe la terte persoane: „Bai baiatule, tu esti in depresie”! In ce sunt, ce e aia? Nu conteaza! Poate ca este normal sa ai cele mai negre dimineti in fata si sa visez ce nu trebuia sa o mai fac de ceva timp. Poate ca ieri am gresit, poate ca si azi am gresit, dar totusi cred ca ieri am gresit. Nu trebuia… sa privesc cerul. Acum cerul arunca in mine picaturi reci care nu ma trezesc, ma apasa mai mult. In fine!

Cui ii pasa? De la geam privesc pe Dunare! Azi o barja ruginita transporta ceva nisip. Nu mai suport presiunea peretilor pe creierul asta zapacit. Ies si merg direct pe malul ei. Valurile „sparg” o crenguta si plimba un pet. E trist totul, jeg dar ma aud acum. Aprind una, doua, trei, patru si ma las usor in fata. Pun bratele pe genunchi si cu ochii privesc in pamant. Din pamant sunt, in pamant ne ducem. Nu e cazul sa aberez iar si iar. Am nevoie de mine doar pentru mine, e trist ca zic asta dar mai intai trebuie sa ma echilibrez, sa nu dezamgesc si mai apoi sa incerc marea cu degetul. Clar am vorbit iar prostii, vorbesc rar pe aici si la fel de trist si deprimant ca dintotdeaua.

Totusi trebuie sa recunosc ca tare frumoase sunt florile care-mi acopera acum trupul!

2 comentarii la “Flori

Lasă un răspuns

