De ce Marius Crăciun nu are treabă cu poezia!


Scriu atât de rar pe acest blog încât uneori am impresia că am murit şi eu şi el, cu toate acestea în fiecare noapte scriu în cap mii de versuri, mii de prostii, mii de neînţelesuri.
Versuri pe care le uit (ceva normal), versuri triste, versuri ce mă reprezintă total. Am zis că de „mâine” gata scriu frumos, cu aspiraţii conturate în jurul sufletului meu, să-l fac să zâmbească, să renască. Niciodată nu mă ţin de cuvânt, mereu maschez sentimentele, gândurile şi trăirile în versuri cu tentă morbidă. De ce? Simplu. Aşa am simţit atunci când am fost la pământ, atunci când am realizat că viaţa a luat pauza, secundele au încolţit soarele şi inima mi-a pâlpâit puţin sacadat în încercarea eternă de a intra în pământ.

De ce poezia mea e puţin citită sau deloc citită? Pentru că e atât de proastă încât nici eu n-aş citi-o. O scriu doar ca să calmez şi să mă descriu, să mă cunoaşteţi şi să călătoresc de aici până la stele. Am crezut că timpul şterge, ascunde, găseşte el ceva ce să facă, cu trecutul. Poate să afunde, să spele creierul şi să nască alte idei, alte frânturi din viaţa să pot să scriu. Dar uite că vreme, vremuri trec şi rămân acelaşi mediocru scriitor. (asta dacă îmi permiteţi să mă numesc scriitor)

Deci da, dacă te-ai întrebat vreodată de ce n-are sens o poezie care sub titlu are trecut ca autor Marius Crăciun, nu mai trebuie să-ţi pui întrebări ce e cu băiatul ăsta, de ce aşa şi de ce aşa. Simplul fapt că nisipul a ajuns la gât şi încă mă trage, face să fie totul atât de neînţeles!

Simplu, nu?

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

6 comentarii la “De ce Marius Crăciun nu are treabă cu poezia!

  1. Cred că poezia ta nu e prea citită nu din cauză că e ”mediocră”, dar tocmai pentru că, așa cum ai spus și tu, e prea tristă, prea pesimistă. În această lume plină de dureri și încercări, oamenii au nevoie de speranță, au nevoie de ceva care să le mângâie sufletele. Altfel, au ei destulă tristețe, nu le mai trebuie și de la alții !
    Poate, dacă ai încerca să scrii în alte stări de spirit, ai vedea câți oameni apreciază poezia ta !

Lasă un răspuns

