Aripă de fluture


Te-am învăţat să zbori şi fără aripi
Apoi te-am susţinut când ai început să te clatini
Te-am colorat în nuanţe vii de smarald
Şi te-am urmat unde norii nasc un curcubeu opac

Ai zburat în cercuri în jurul munţilor, zadarnic
Şi te-am privit cum înălţai al tău steag falnic
Te-am dus în văi pline de miraj
Şi am pus toate întâmplările într-un singur colaj

Apoi din aripa ţi-ai rupt culoare
Şi-n viaţa n-a mai urmat o zi cu soare
Ai tot urlat ca munţii nu-ţi aduc curaj
Şi din senin ai adus nori, ai rupt al meu sincer colaj

Am plâns când te-am văzut statornic într-o criptă cu schelete
Şi am pus câteva gânduri sincere pe pereţi
O noapte tristă, pui gândurile mele în balanţă cu regrete
Tu fugi, eu mor, rămâne o aripă de fluture…

Marius Crăciun
12.09.2015

Lasă un răspuns

