Sărută


Poţi sa îmi mănânci inima si sufletul
Musca buzele si lasa sângele sa îmbrăţişeze râul
Acum închide-mi ochii si dă-mi aripi
Fă-mă sa plutesc ca frunzele din frasini
E linişte si trupul îţi şopteşte sa te laşi
Pe braţele mele si sa plutesti spre vai vagi
Acum simte cum ma întind sub pielea ta
Toate florile le-am strâns să-ţi fac coroana
E timpul sa fugim spre nori
Du-te unde eu sunt deja
Cu sărutări sa iti gasesc in ai trupului fiori
Dar nu lasa inima sa moara înţesată de ai iernii fiori
E timp comun in neantul colorat
Si eu si tu avem acelaşi sentiment subjugat
De-al vremii neatins dar blestemat cuvânt

Lasă un răspuns

