Liber


Libertate in apus, libertate in compus
Parul ei divin de cald se întinde pe sub cearceaf
Şi mă mângâie, mă adoarme, palme calde faţa înmoaie
Nu mai am nimic de spus noaptea asta pierd un vis
Apoi eu o tot privesc
Calda, rece o vrajesc
Taine vechi neintelese , doua soapte fără regrete
Ea mă-ntinde sa nu fug, eu o prind rămâne fum
Apoi stele bat pe noi, tu mă vezi cu ochii mici
Dacă-s jos tu mă ridici, lângă tine nu am frici
Nici dureri, nici cicatrici.
Doar sarutul sa ţi-l muşc din soarele plin de sclipiri
Dintr-o noapte facem zi
Povesti multe, te ating ca sa zburăm
Am ucis şi timpul sacru ca aşa va fi
Sa rămână amintire dacă visul nu va fi

Lasă un răspuns

