Infinit


Am ochii aţintiţi în stele
Şi petale scalda roua în ochii tăi
Mă înşir în inima ta că cele mai calde mărgele
Într-o ceaţă mă pierd cu tine în nemărginite vai

E un trandafir ce moare sub ale mele sărutări
Şi trupul fin se-ntinde pe ale mele palmele goale
Mi-e cald şi trupul, inima simt doar fiori
Prefer să cad în ochii tăi calzi că două icoane

Mi-e frică să nu greşesc udându-ţi florile din păr
Şi când eu par nepăsător să îţi cuprind mijlocul
Să nu vorbeşti dar să-mi agiţi orice demon
Când noaptea lin se lasă să îţi aprind în suflet focul

Divin spre ceruri ne-naltam
Şi pueril din aripi fluturam
De-i vis să fie infinit
De-i sentiment să fie infinit

25.12.2015

Lasă un răspuns

